'Po co drzeć koty?' - pyta konsumentów i przedsiębiorców UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wspólnie z Inspekcją Handlową rozpoczął outdoorową kampanię promująca polubowne sądy konsumenckie. Akcja pod hasłem "Po co drzeć koty?" zachęca konsumentów i przedsiębiorców do korzystania z tych instytucji.
Decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej o przeprowadzeniu kampanii promującej polubowne sądy konsumenckie wynika z niskiej - w 2007 roku deklarowanej tylko przez jedną czwartą ankietowanych - świadomości społecznej na temat istnienia tej instytucji. UOKiK i IH chcą zachęcić konsumentów i przedsiębiorców do rozwiązywania sporów w sądach polubownych, przełamując stereotypy dotyczące sformalizowanych procedur i konieczności ponoszenia dużych nakładów finansowych przy wnoszeniu spraw do tych instytucji.
Kampania pod hasłem "Po co drzeć koty?" prowadzona jest od 1 grudnia na 1000 billboardów zlokalizowanych w 48 miastach. Kreacją i zakupem mediów na potrzeby akcji zaplanowanej do 15 grudnia zajęła się agencja reklamowa DSK.
Dołącz do dyskusji: 'Po co drzeć koty?' - pyta konsumentów i przedsiębiorców UOKiK