Poczta Polska pierwszy raz reklamuje ubezpieczenia
Wystartowała właśnie pierwsza kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję przygotowały agencja CAM Media i dom mediowy Mindshare Polska.
Kampania ubezpieczeń oferowanych przez Pocztę Polską przebiega pod hasłem „Ubezpieczenia Pocztowe. Na Twojej poczcie”. Reklamy podkreślają, że polisy obejmujące ubezpieczenie domu, mieszkania i samochodu, można wykupić w każdej placówce Poczty Polskiej. Informują też, że do 15 kwietnia obowiązuje 15-procentowa zniżka na wszystkie ubezpieczenia majątkowe, a przy opłacaniu polis z kont w Banku Pocztowym można uzyskać jeszcze do 10 proc. zwrotu.
Kreacja kampanii jest oparta na motywie symbolizujących ochronę dłoni złożonych w daszek nad domem i samochodem. Działania są skierowane przede wszystkim do mieszkańców średnich i małych miejscowości.

Akcja - zaplanowana na miesiąc - obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), radio (głównie stacje lokalne), internet (reklamy displayowe, reklamy w sieciach kontekstowych, pozycjonowanie w wyszukiwarkach) oraz same placówki Poczty Polskiej.
Kreację kampanii opracowała agencja CAM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Poczta Polska pierwszy raz reklamuje ubezpieczenia