„Poczuj oszczędności, które płyną z prądem” w nowej kampanii PGE (wideo)
Polska Grupa Energetyczna (PGE) w nowej kampanii reklamowej przygotowanej we własnym zakresie przekonuje klientów, że z ofertą na prąd od PGE Obrót mogą oszczędzać energię. Ci, którzy wybiorą ofertę PGE mają szansę na rabat na energooszczędne urządzenia AGD z grupy Whirlpool w PGE eSklep.
Akcja marketingowa potrwa do 20 grudnia br. Prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, internecie i poprzez reklamę zewnętrzną.
Jej celem jest promocja elektronicznych kanałów sprzedaży i obsługi klienta oferowanych przez spółkę, a także możliwość zaproponowania klientom dodatkowych korzyści wynikających z zakupu energii elektrycznej.
Każdy, kto między 5 listopada br. a 31 marca 2019 roku za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta lub Infolinii PGE zawrze umowę sprzedaży energii elektrycznej, otrzyma rabat w wysokości 15 proc. na energooszczędne urządzenia firmy Whirlpool, Hotpoint i Indesit
Rabat można wykorzystać podczas zakupów na platformie sprzedażowej PGE eSklep.
W jesienno-zimową kampanię marketingową wpisuje się także akcja rabatowa „Przekrój promocji". PGE Obrót wraz z partnerami, znanymi ogólnopolskimi markami, przygotowała dla swoich klientów atrakcyjne zniżki w popularnych sklepach i lokalach usługowych. Dzięki kodom rabatowym można zaoszczędzić nawet do 50 proc. ceny końcowej.
Kampanię opracowało Biuro Marketingu Handlowego PGE Obrót we współpracy z departamentem marketingu PGE.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Poczuj oszczędności, które płyną z prądem” w nowej kampanii PGE (wideo)