Podupadający na zdrowiu pies w antynikotynowej kampanii PSA (wideo)
Nowozelandzka organizacja promująca zdrowy tryb życia PSA rozpoczęła nową kampanię antynikotynową pod hasłem „Quit for your pets”. Pokazuje w niej, że palenie tytoniu jest szkodliwe nie tylko dla ludzi, ale również dla otaczających ich zwierząt.

Głównym elementem kampanii jest 2-minutowy spot pokazujący codzienne życie psa z jego perspektywy. Pokazuje lojalność i stratę. Bohaterem filmu jest pies Kiwi. Jego życie poznajemy dzięki kamerze, którą umieszczono na jego grzbiecie.
Początkowo pies jest wesoły, chętny do zabaw, spacerów. Spędza niemal całe swoje życie z właścicielem – w domu, na spotkaniach z jego kolegami, w pracy, w aucie. Wszędzie jednak towarzyszy mu dym papierosowy. Z czasem pies staje się smutny, osowiały, markotny. Zostaje zawieziony przez swojego pana do weterynarza, który stwierdza, że zwierzę ma nowotwór.
Reklama ma kontrastować z jednej strony miłość człowieka do psa i psa do człowieka z krzywdą, jaką paleniem papierosów ten człowiek wyrządza zwierzęciu z drugiej strony.
PSA chce tak mocnym przekazem zachęcić palaczy, by podjęli walkę z nałogiem.
Za kreację reklam odpowiada agencja YoungShand z Auckland.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Podupadający na zdrowiu pies w antynikotynowej kampanii PSA (wideo)