„Policzmy się” - Stuhr, Szulim, Gessler, Kazadi i Saleta w kampanii przeciw rakowi (wideo)
Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Policzmy się” zwracającej uwagę na cierpiących na chorobę nowotworową. W akcji biorą udział m.in. Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Mariusz Czerkawski Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Przemysław Saleta.
Celem kampanii „Policzmy się” jest pokazanie solidarności z osobami zmagającymi się z chorobą nowotworową. Każdy zainteresowany może to zrobić, odwiedzając serwis policzmysie.pl, gdzie można symbolicznie policzyć się z rakiem.
Wsparcie akcji wyrazili znani aktorzy, sportowcy, dziennikarze i piosenkarze: Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Wiktor Zborowski, Mariusz Czerkawski, Tatiana Okupnik, Przemysław Saleta, Weronika Książkiewicz, Patricia Kazadi, Maria Niklińska, Monika Pyrek, Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Maciej Musiał. Wszyscy występują w spocie telewizyjnym (pokazywanym m.in. TVN i TVP Poznań) radiowym oraz (emitowanym m.in. w Radiu Eska, Jedynce i rozgłośniach lokalnych). Akcja obejmuje też internet (bannery m.in. strony z Grupy Allegro i sieci Goldbach Audience) oraz outdoor (citylighty AMS). Główna część działań jest zaplanowana od 9 do 16 maja.
Ponadto podczas weekendowych meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy przy stadionach w całej Polsce pojawią się mammobusy, w których kobiety będą mogły za darmo się zbadać. Natomiast spikerzy będą informować o akcji i zachęcać do wejścia na stronę policzmysie.pl.
Kampanię czwarty raz organizuje poznańska Fundacja Ludzie dla Ludzi. Kreacją plakatów i bannerów oraz produkcją spotu zajęła się agencja VMR New Media Agency, która też - wspólnie z agencją Profile Poznań - pozyskała media do akcji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Policzmy się” - Stuhr, Szulim, Gessler, Kazadi i Saleta w kampanii przeciw rakowi (wideo)