Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media
Z początkiem 2019 roku Polsat Media wprowadzi do sprzedaży nową ofertę internetowych reklam wideo. Znajdą się w niej m.in. serwis sportowy Interii, oraz treści twórców Golden Coil i Grupy Abstra.
W ofercie Polsat Media Video będą m.in. serwisy Ipla.tv. Polsatsport.pl i Polsatnews.pl, sieć reklamowa MoviAds, a także serwis sportowy Interii, w którym od listopada publikowane są materiały wideo ze stacji Eleven Sports (od połowy br. ich większościowym udziałowcem jest Telewizja Polsat).
W ramach nowego pakietu klienci będą mogli kupować w modelu rezerwacyjnym powierzchnie reklamowe na YouTubie przy treściach twórców wchodzących w skład Polsat Media AdTube, a zwłaszcza twórców Golden Coil oraz Grupy Abstra.
- Dzięki ujednoliceniu i odświeżeniu oferty video będziemy mogli udostępnić znacznie większe inventory dostępne w zakupie programatycznym, nie tracąc przy tym niezwykle wysokich wskaźników viewability i completion - zapewnia Marcin Szaniawski, marketing & PR director Polsat Media.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. strony i aplikacje internetowe Cyfrowego Polsatu zanotowały 9 mln użytkowników i 128 mln odsłon.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media