Polsat podał ceny reklam na czerwiec. Najdroższy spot za blisko 120 tys. zł
Biiuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na czerwiec. Najdroższa reklama w cenniku została wyceniona na 117,9 tys. zł netto.

Cena 117,9 tys. zł (netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) dotyczy reklam emitowanych przy meczu polskich siatkarzy w ramach Ligi Narodów.
Stawki dla reklam przy meczach polskich siatkarek są niższe i wynoszą maks. 74,3 tys. zł.
27 czerwca Polsat pokaże wybory Miss Polski - spot przy nich kosztuje 58,6 tys. zł. Dwa dni wcześniej widzowie stacji będą mogli oglądać konkurs Miss Superinternational - tutaj reklamę wyceniono na maks. 51,1 tys. zł.
Z kolei 25 czerwca stacja wyemituje koncert “Wrocław przyszłości” - emisja spotu w blokach reklamowych przy nim to wydatek rzędu 55,9 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani promocją przy serialu “Pierwsza miłość” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 61,4 tys. zł, a przy serialu “Uroczysko” - 30,6 tys. zł.
Za reklamę w sobotnim wieczornym paśmie kabaretowym trzeba z kolei zapłacić do 45,8 tys. zł.
Spot przy “Wydarzeniach” kosztuje do 66,4 tys. zł w dni robocze i 55,9 tys. zł w niedziele. Stawka dla emisji przy serwisie sportowym wynosi 51,4 tys. zł w dni robocze i 61,8 tys. zł w niedzielne wieczory. Ceny dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 46,1 tys. zł i 62,4 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVP i TVN - podało ceny reklam na czerwiec.
Dołącz do dyskusji: Polsat podał ceny reklam na czerwiec. Najdroższy spot za blisko 120 tys. zł