Polska Press przed Agorą, doba na TikToku. Liderem Google (Mediapanel z listopada)
W listopadzie przeglądarkowy YouTube wyprzedziła pod względem zasięgu Facebooka, a witryny i aplikacje Polska Press wysunęły się nad tymi Agory. Wśród aplikacji mobilnych najmocniej przyciąga internautów TikTok, średnio na 24 godziny - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

W listopadzie br. serwisy i aplikacje Grupy Google odwiedziło 29,01 mln polskich internautów (dało to 97,66 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 6 godzin, 46 minut i 46 sekund. Miesiąc wcześniej zanotowały 28,88 mln użytkowników, 96,8 proc. zasięgu oraz 6 godzin, 44 minuty i 55 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
YouTube jako serwis www i aplikacja mobilna przyciągnął w zeszłym miesiącu 26,9 mln polskich internautów, każdego przeciętnie na 19 godzin, 21 minut i 5 sekund (wobec 26,7 mln użytkowników oraz 19 godzin, 24 minut i 10 sekund miesiąc wcześniej).
Czterech wydawców: przeglądarkowy Facebook, Wirtualna Polska, Allegro i Ringier Axel Springer Polska - miało po 22-22,8 mln użytkowników, zajęły te same pozycje w zestawieniu co miesiąc wcześniej. W przeglądarkowym Facebooku średni czas korzystania wydłużył się miesiąc do miesiąca z 4 godzin i 16 sekund do 4 godzin, 5 minut i 21 sekund, a w witrynach i aplikacjach mobilnych Grupy Wirtualna Polska - zmalał z 2 godzin, 32 minut i 17 sekund do 2 godzin, 29 sekund i 27 minut.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na ósme miejsce awansowała Grupa Polska Press dzięki wzrostowi liczby odwiedzających z 18,05 do 18,62 mln (średni czas korzystania wydłużył się z 14 minut i 26 sekund do 15 minut i 52 sekund). Wyprzedziła Agorę, która zanotowała wzrost z 18,38 do 18,45 mln użytkowników, a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał z 44 minut i 25 sekund do 43 minut i 54 sekund.
Witryny TVN i TVP w górę
Liczba użytkowników witryn i aplikacji Grupy TVN zwiększyła się z 13,13 do 13,65 mln, za to Burda Media Polska zanotowała spadek z 12,78 do 12,59 mln.
Do czołowej dwudziestki wskoczyła Telewizja Polska, zapewne dzięki transmisjom internetowym z piłkarskiego mundialu. Jej serwisy i aplikacje przyciągnęły 11,27 mln internautów, każdego średnio na 2 godziny, 26 minut i 9 sekund.
Łączna liczbę polskich internautów została oszacowana w badaniu na 29,7 mln, tyle samo co w październiku. Natomiast liczba użytkowników korzystających z sieci codziennie wzrosła z 25,5 do 25,9 mln.

Przeglądarkowy YouTube przed Facebookiem
Google.com zanotował 27,76 mln użytkowników oraz 2 godziny, 5 minut i 32 sekundy średniego czasu korzystania, a Google.pl - 11,18 mln użytkowników oraz 30 minut i 55 sekund przeciętnego czasu.
Przeglądarkowy YouTube osiągnął wzrost z 22,62 do 23,14 mln internautów (przy wydłużeniu się średniego czasu spędzonego przez każdego z 6 godzin, 57 minut i 28 sekund do 7 godzin i 12 minut), wyprzedzając przeglądarkowego Facebooka, na którym liczba użytkowników zwiększyła się 22,69 do 22,79 mln.
Natomiast Mediaexpert.pl w listopadzie odwiedziło 13,5 mln internautów, wobec 11,2 mln miesiąc wcześniej.

Na komputerach strony i aplikacje Grupy Google zanotowały 22,98 mln użytkowników oraz 2 godziny i 18 minut średniego czasu spędzonego przez każdego, wobec 22,52 mln internautów oraz 2 godziny, 9 minut i 52 sekundy średniego czasu rok wcześniej.
Na YouTubie przeciętny czas korzystania wydłużył się z 8 godzin, 25 minut i 7 sekund do 8 godzin, 35 minut i 34 sekund, a w przeglądarkowym Netfliksie - z 5 godzin, 55 minut i 58 sekund do 6 godzin, 42 minut i 55 sekund.

Na Google.com miesiąc do miesiąca liczba użytkowników wzrosła z 22,28 do 22,77 mln, a średni czas korzystania z godziny, 58 minut i 36 sekund do 2 godzin, 5 minut i 49 sekund.
Przeglądarkowy YouTube osiągnął wzrost z 17,64 do 18,26 mln internautów, a przeglądarkowy Facebook - z 16,44 do 17,37 mln. W obu serwisach wydłużył się też przeciętny czas spędzony przez użytkowników.

1 2

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Polska Press przed Agorą, doba na TikToku. Liderem Google (Mediapanel z listopada)
Klikalność może jest, ale czas poświęcony na treści nie jest jakiś powalający.