Polski rynek artykułów sportowych wzrośnie w tym roku o 5,2 proc.
Rynek artykułów sportowych w Polsce systematycznie rośnie. Dzieje się tak przede wszystkim dzięki modzie na aktywne spędzanie wolnego czasu i prowadzenie zdrowego trybu życia - wynika z raportu PMR.
Według szacunków PMR, polski rynek artykułów sportowych wzrośnie o 5,2 proc. w 2014 r., do czego przyczyni się efekt niskiej bazy z 2013 r., a także zwiększona sprzedaż artykułów biegowych oraz rowerów, dla których bieżący rok może być rekordowy pod względem sprzedaży.
W kolejnych latach dynamika powinna utrzymywać się na poziomie 4-5 proc.

Sprzedaż najszybciej rośnie w internecie. Od stycznia do lipca 2014 r. Allegro zanotowało 17 proc. wzrost łącznej sprzedaży kategorii Sport i Turystyka oraz Obuwie Sportowe. Drugim najszybciej rosnącym kanałem sprzedaży są markety sportowe z liderem rynku, firmą Decathlon.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Polski rynek artykułów sportowych wzrośnie w tym roku o 5,2 proc.