Cztery polskie kampanie marketingowe z nominacjami do Mixx Awards Europe 2018
Projekty autorstwa McCann Worldgroup & Reprise, Mosqi.to, VML Poland i They.pl otrzymały nominacje do tegorocznej edycji europejskich nagród branży marketingowej - Mixx Awards.
McCann Worldgroup & Reprise ma szansę na statuetkę w kategorii social media, za kampanię „Wyborowa Projekt 30/90” z udziałem kompozytora Radzimira Dębskiego.
Mosqi.to otrzymała nominację w tej samej kategorii, za realizację interaktywnego konkursu na projekt łódzkiego muralu. Kampanię przygotowano na zlecenie ING Banku Śląskiego.
Za aktywację w kategorii social media szansę na statuetkę ma They.pl. Kampanię zrealizowano dla marki płytek ceramicznych Tubądzin.
W kategorii virtual and augmented reality agencję VML Poland nominowano za kampanię dla Samsunga. Tadeusz Kuziora, najmłodszy polski pilot wytypowany do udziału w misji kosmicznej Sojuz 30, ostatecznie nie poleciał w kosmos. W ramach aktywacji Samsunga Galaxy S8 przeżył symulację lotu i spacer w przestrzeni kosmicznej.
Zwycięzców rywalizacji poznamy 23 maja w Mediolanie. Organizatorem konkursu jest IAB Europe. W tym roku nominowano 81 kampanii.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Cztery polskie kampanie marketingowe z nominacjami do Mixx Awards Europe 2018