Popularność serwisów streamingowych wystrzeliła w USA w czasie pandemii koronawirusa
W ciągu ostatnich sześciu tygodni o 417 proc. wzrosła konsumpcja serwisów streamingowych w Stanach Zjednoczonych - wynika z raportu serwisu Reelgood.
Analitycy Reelgood prześledzili częstotliwość korzystania z najpopularniejszych serwisów streamingowych finansowanych opłacanych abonamentami (tj. SVOD, jak Netflix, Hulu, Disney+, Amazon Prime Video) oraz platform finansowanych z reklam (tj. AVOD, m.in. Tubi, Sony Crackle, IMDb TV, Popcornflix).
W czasie epidemii Amerykanie korzystają z VOD
Na każde 100 wejść użytkowników na serwisy streamingowe SVOD na początku marca przypadło 517 wejść w połowie kwietnia. To wzrost o 417 proc.

W przypadku serwisów streamingowych AVOD stosunek wejść w opisywanym okresie wyniósł 100 do 248. Zatem wzrost odwiedzalności wyniósł 148 proc.

Amerykanie znacznie chętniej korzystali w ostatnich tygodniach z serwisów płatnych niż z tych finansowanych reklamami (44,46 proc. vs. 28,62 proc.).
Wśród serwisów streamingowych na abonament (SVOD) największą popularnością cieszy się w USA Netflix (33,76 proc.), który wyprzedza platformę Amazona (23,9), Hulu (19,04 proc.) i Disney+ (6,21 proc.).

- Serwisy streamingowe są słodko-gorzkimi beneficjentami społecznej izolacji i konieczności pozostania w domach - komentuje Dietrich von Behren, dyrektor handlowy w Reelgood.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Popularność serwisów streamingowych wystrzeliła w USA w czasie pandemii koronawirusa