„Porusz swoje miasto” w kampanii Rockstar Energy Drink (wideo)
Trwa kampania reklamowa napoju Rockstar Energy Drink (produkowanego przez PepsiCo), której zwieńczeniem będzie event pod hasłem „Porusz swoje miasto” z udziałem zawodników wykonujących triki rowerowe. Akcję przygotowały firmy Blueberry, Radical, OMD Media Direction i Questia.
Event „Porusz swoje miasto” odbędzie się 21 marca w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Swoje umiejętności zaprezentują polscy i zagraniczni zawodnicy wykonujący ekstremalną jazdę na rowerach. Zawody zaczną się od downmallu, czyli wyścigu na czas po specjalnie przygotowanej trasie, a potem zaplanowane są zjazdy po ruchomych schodach oraz pokaz wyczynowych skoków i akrobacji na rowerach. Uczestnicy eventu będą też mogli korzystać z rowerowego placu zabaw oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami.
Kampania reklamująca te zawody obejmuje telewizję, prasę (reklamy w różnych serwisach, aktywności na portalach społecznościowych), outdoor (m.in. murale w Warszawie) oraz działania PR.

Za organizację eventu odpowiadają agencje Blueberry i Radical, z których ta pierwsza zajęła się też przygotowaniem reklam i strategii działań w internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations realizuje agencja Questia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Porusz swoje miasto” w kampanii Rockstar Energy Drink (wideo)