Pracownicy ćwiczący reklamowanie w kampanii konta z gwarancją 4 proc. w Getin Banku (wideo)
Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego z oprocentowaniem w wysokości 4 proc. obowiązującym do końca 2016 roku. Akcję przygotowały agencja reklamowa Good i dom mediowy MediaVest.
Kampania informuje, że oprocentowanie wynoszące 4 proc. w skali roku obowiązuje do końca 2016 roku na środkach do 10 tys. zł zgromadzonych na Koncie Osobistym. Taka stawka jest dostępna dla klientów, którzy miesięcznie przelewają na konto wynagrodzenie w wysokości minimum tysiąca złotych oraz wykonują płatności kartą na minimum 300 zł.
Reklamy przekonują, że promowany rachunek jako jedyny na rynku gwarantuje 4 proc. oprocentowania do końca 2016 roku.
Bohaterami spotów jest dwoje pracowników Getin Banku - zdyscyplinowana kobieta i wyluzowany mężczyzna, którzy w oddziale banku starają się jak najlepiej zareklamować widzom oferowane konto. Jest to początek cyklu reklam z udziałem tych postaci.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne), prasę (dzienniki, tygodniki opinii i magazyny lifestylowe), internet (największe portale, Google, serwisy VoD, YouTube), outdoor (billboardy i citylighty w największych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL). Potrwa do końca marca.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Good (która w rozstrzygniętym niedawno przetargu obroniła obsługę reklamową Getin Banku), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pracownicy ćwiczący reklamowanie w kampanii konta z gwarancją 4 proc. w Getin Banku (wideo)