Getin Bank przekonuje, że "nie zajmuje wiele miejsca w Twoim życiu" (wideo)
Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego. Jego autorem jest agencja Heart & Brain.
W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby kampanii podkreślono wyróżniki Getin Banku na rynku. Uosabiają je nowi brand heroes marki– profesjonalni bankowcy, którzy w razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie. Zajmują w nim mniej więcej tylko tyle miejsca, co smartfon z aplikacją bankową.
Getin Bank stawia na nową komunikację
Pierwsza kampania banku w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.
Towarzyszą im materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce - przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.
Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski.
Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada Biuro Komunikacji Marketingowej banku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Getin Bank przekonuje, że "nie zajmuje wiele miejsca w Twoim życiu" (wideo)
Jeszcze trochę trzeba poczekać. W 2024 skończy się parasol ochronny rozłożony nad bankiem i skończy jak Idea Bank.