Pragma Inkaso reklamuje się wśród wierzycieli
W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso. Akcja podkreśla jej doświadczenie i kompetencje w obrocie wierzytelnościami.
Prowadzona od początku września kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso, specjalizującej się w obrocie wierzytelnościami, jest skierowana do przedsiębiorców. Poszczególne layouty wykorzystywane w akcji odwołują się do prawdziwych doświadczeń klientów usług windykacyjnych. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku firmy Pragma Inkaso oraz podniesienie świadomości oferowanych przez nią usług.
Akcja obejmuje prasę (tygodniki i miesięczniki finansowe i biznesowe) oraz internet (serwisy tematyczne). Za projekt i realizację kampanii – zaplanowanej na dziewięć miesięcy – odpowiada dział marketingu Pragma Inkaso.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pragma Inkaso reklamuje się wśród wierzycieli