„Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Promocja certyfikowanej żywności ekologicznej
Agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów, środowiska i klimatu.

Pierwsza edycja kampanii rozpoczętej w 2022 roku przyniosła wzrost rozpoznawalności Euroliścia – unijnego symbolu umieszczanego na opakowaniach certyfikowanych produktów ekologicznych. Wśród odbiorców kampanii, pokolenia Z i milenialsów, odsetek konsumentów kojarzących logo Euroliścia z certyfikowaną żywnością wzrósł z 54,2 proc. do 67,7 proc.
“Szukaj Euroliścia”
- Przyzwyczajenia żywieniowe polskich konsumentów zmieniają się, przesuwając się w kierunku produktów organicznych, uznawanych za świeże, naturalne i o wysokich walorach smakowych. W pierwszym roku pandemii sprzedaż żywności ekologicznej osiągnęła w Polsce rekordowe wyniki – konsumenci docenili zdrowe, nieprzetworzone jedzenie. Wkrótce potem trend ten został odwrócony, na co znaczący wpływ miał wybuchu wojny w Ukrainie, po którym nastąpił kryzys energetyczny i znacząco wrosły koszty życia w Polsce, w tym ceny żywności – mówi Elżbieta Radzka-Ferenc,
prezes zarządu M&CC.
Kampania będzie realizowana poprzez różne kanały i narzędzia komunikacji, w tym: telewizję, prasę, marketing contentowy i natywny na portalach horyzontalnych, influencer marketing, kampanię display, social media, SEM i SEO oraz targi branżowe.
Działania potrwają do marca 2026 roku. Pracą zespołu odpowiedzialnego za realizację kampanii kieruje Agnieszka Oryszczyn, account manager.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Promocja certyfikowanej żywności ekologicznej