Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX reklamuje nową usługę przesyłek do maszyn paczkowych i punktów odbioru. Kampanię pod hasłem "Można i tak" z udziałem aktora Janusza Chabiora przygotowały BBDO, Lucky Luciano Pictures, Xantus, Juice, MediaConcept.
Serwis ogłoszeniowy OLX uruchamia usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do Paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.
Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy. W spotach występuje znany już z wcześniejszych reklam OLX aktor Janusz Chabior.
Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci Paczkomatów.
- Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i pięknych widoków - tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Za postprodukcję odpowiadają Xantus TV, za postprodukcję dźwięku - Juice. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Media zaplanował MediaConcept.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)