Radosław Majdan jako "Perfekcyjny Pan Bramkarz" w kampanii GO+Bet
Radosław Majdan, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa, został ambasadorem bukmachera GO+bet, oficjalnego sponsora klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Promuje markę hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz”.
Radosław Majdan, w ramach współpracy ambasadorskiej, będzie twarzą aktywacji reklamowych GO+bet uwzględniających działania w internecie (media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet) oraz w radiu i telewizji. Dodatkowo będzie wspierał markę podczas wydarzeń offline - spotkań we flagowych punktach stacjonarnych firmy czy podczas kluczowych meczów Wisły Kraków.
GO+bet został także wyłącznym branżowym sponsorem programu „Przegląd Ligowy” emitowanego w piątki w Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie jednym z prowadzących jest Radosław Majdan.
Start kampanii „Perfekcyjny Pan Bramkarz”
Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” staruje 10 listopada. W ramach kampanii GO+bet nagradzane będą świetne wyniki bramkarzy Ekstraklasy, czyli ich czyste konta.
- Bardzo się cieszymy, że Radek Majdan zgodził się zostać ambasadorem GO+bet. Jestem przekonany, że będzie to doskonała współpraca.” – uważa Dawid Mrowiec, Członek Zarządu GO+bet sp. z o.o. „Dwukrotny tytuł Mistrza Polski i jego znakomite występy w Wiśle Kraków, której jesteśmy oficjalnym sponsorem, świadczą o wielkiej klasie sportowej tego zawodnika, ale także idealnie wpisują się w długoterminową strategię marketingową GO+bet.” - dodaje.
Umowa o współpracy ambasadorskiej z Radosławem Majdanem została zawarta do końca lipca 2024 roku z możliwością jej przedłużenia.
Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Radosław Majdan jako "Perfekcyjny Pan Bramkarz" w kampanii GO+Bet