SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan i Deynn promują nowe proteinowe Michałki Białe

Firma Allnutrition Nutlove rozwija portfolio i wprowadza na rynek proteinowe Michałki Białe. Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów, regularnie współpracujących z marką.

mat.pras. mat.pras.

– Nowe Michałki to połączenie klasyki z nowoczesną formułą. Zależało nam, by stworzyć produkt, który będzie nie tylko pyszną przekąską, ale też odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, szukających lepszych alternatyw dla tradycyjnych słodkości. To produkt dla wszystkich, którzy kochają słodycze, ale cenią też świadome podejście do diety – mówi Mateusz Pazdan CEO SFD.

Wsparcie ponad 400 influencerów

Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów. 

Do akcji zaangażowani są znani twórcy m.in.: Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Deynn, Daniel Majewski czy tiktoker Edziorap, a materiały promocyjne publikowane będą na Instagramie oraz TikToku

 

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan i Deynn promują nowe proteinowe Michałki Białe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl