Rafał Jonkisz i Rafał Rulski reklamują kolekcję Vistula
Rafał Rulski i Rafał Jonkisz są ambasadorami najnowszej kolekcji Vistula "Discover Yourself" . Sztandarowe elementy kolekcji promuje film wykorzystujący technologię 3D i AI.
Kolekcja Vistula na sezon jesień-zima 2023 promowana jest przez Rafała Jonkisza, akrobatę, skydivera (skoczka spadochronowego) i influencera oraz Rafała Rulskiego, mistrza wyścigów samochodowych i konstruktora symulatorów do simracingu.
Kampania i video promujące kolekcję korzystają z technologii 3D i sztucznej inteligencji.
- Słowem-kluczem najnowszej kampanii jest dynamika. Nowocześni mężczyźni potrzebują ubrań, które są ultra-wygodne i podążają za ich każdym ruchem. Jak dobrze sprawdzają się w różnych okolicznościach nasze propozycje, ilustruje spot z udziałem Rafała Jonkisza i Rafała Rulskiego. Stawiamy na nowoczesne tkaniny strech i 3DWOOL które pozwalają na swobodne poruszanie się i pełen komfort noszenia przez cały dzień. Współcześni mężczyźni potrzebują tej funkcjonalności, zarówno w życiu codziennym, jak i w niespodziewanych okolicznościach. Vistula im ją zapewnia - mówi Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, odpowiedzialna za segment fashion.
W nowej kolekcji Vistula klient znajdzie również różnorodne modele spodni casual, wysokiej jakości koszule w wielu odcieniach, klasyczne t-shirty, jeansy i bluzy, stanowiące bazę dla licznych kombinacji stylizacyjnych. Pojawiają się też niezbędne na jesień golfy z wełny merino oraz kurtki i płaszcze, a także bogaty wybór akcesoriów.
Nowa kolekcja Vistula dostępna jest na stronie internetowej vistula.pl oraz w salonach marki.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rafał Jonkisz i Rafał Rulski reklamują kolekcję Vistula