Performance Media wygrywa przetarg Vistuli
Agencja Performance Media została wybrana jako partner strategiczny marki Vistula do kompleksowej obsługi wizerunkowych działań w digitalu.
Głównym zadaniem agencji Performance Media będzie skoncentrowanie się na wieloobszarowych analizach data-driven, które pomogą zidentyfikować najbardziej efektywne kanały komunikacji i zaproponować najskuteczniejsze taktyki zwiększające widoczność marki.
- Zależało nam na współpracy z doświadczoną agencją, która zrozumie nasze potrzeby biznesowe w ujęciu 360 i przedstawi holistyczne podejście na zwiększenie widoczności naszej marki w digitalu. Performance Media dostarczyło zintegrowaną propozycję skoncentrowaną na generowanie efektów. Jesteśmy przekonani, że takie podejście pomoże rozwinąć naszą markę w przestrzeni marketingu cyfrowego - mówi Jagoda Bugaj, chief marketing officer w Vistuli.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja Performance Media realizuje działania mediowe dla trwającej kampanii Celebrations, która prezentuje ofertę dla kobiet i mężczyzn na ważne okazje i zachęca do świętowania ich we własnym stylu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Performance Media wygrywa przetarg Vistuli