Reklama Alexy Amazona najchętniej oglądana na YouTube w 2018 roku
Spot asystenta głosowego Amazona Alexa był w ubiegłym roku najchętniej oglądaną na YouTube reklamą na świecie. Film z udziałem szefa koncernu Jeffa Bezosa ma ponad 50,8 mln wyświetleń.
W rocznym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard 2018 znalazło się aż sześć reklam z udziałem znanych osób (Cardi B, Rebel Wilson, Lebron James, Serena Williams, Gordon Ramsay czy Anthony Hopkins).
Po raz pierwszy do rankingu trafiły 3 animacje: Gatorade z udziałem rysunkowego Leo Messiego, Turkish Airlines dotyczący zasad bezpieczeństwa zaprezentowanych przez ludziki Lego, a także wideo samej marki Lego z akcją w Jurassic World.
Spoty z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięską reklamę Amazona polubiono 232 tysiące razy.
TOP 10 YouTube Ads Leaderboard 2018 - Świat
1. Amazon: Alexa Loses Her Voice
Kreacja i media: Lucky Generals & D1, Initiative
2. YouTube Music: Open the world of music. It's all here
Kreacja i media: Industry PDX, Essence & PHD
3. Oppo: Real Support Makes Real Hero
Kreacja i media: Oppo
4. Nike - Dream Crazy
Kreacja i media: Wieden & Kennedy, SapientRazorfish
5. Turkish Airlines: Safety Video with The LEGO Movie Characters
Kreacja i media: Warner Bros, People Initiative
6. Groupon: "Who Wouldn't"
Kreacja i media: O'Keefe Reinhard & Paul
7. Samsung Galaxy: Moving On
Kreacja i media: Wieden+Kennedy, Starcom
8. Apple: HomePod — Welcome Home by Spike Jonze
Kreacja i media: TBWAMedia Arts Lab
9. Gatorade: Heart of a Lio
Kreacja i media: TBWACHIATDAY Los Angeles, OMD & Resolution Media
10. Lego: Rescue Blue the Dinosaur
Kreacja i media: Advance, Initiative
Reklamy zostały wybrane do rankingu na podstawie algorytmu uwzględniającego dane takie jak liczba wyświetleń, czas oglądania i udostępnienia.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Reklama Alexy Amazona najchętniej oglądana na YouTube w 2018 roku