Reklama mrożonek Devour musi być ocenzurowana na Super Bowl, bo pada w niej określenie „porn” (wideo)
Firma Kraft Heinz pokazała nieocenzurowaną, trwającą minutę reklamę mrożonek marki Devour. Musi ją zmienić, bo w tej formie nie może zostać wyemitowana podczas transmisji Super Bowl, gdyż pada w niej określenie „porn”, które z pornografią nie ma jednak nic wspólnego.

60-sek. spot mrożonek Devour produkowanych przez firmę Kraft Heinz pokazuje relację damsko-męską. To, wygląda związek kobiety i mężczyzny. Narratorką w nim jest kobieta, która przedstawia w nim swojego partnera. Mężczyznę, który nie dba o siebie, nie reaguje na jej zmysłową bieliznę, słowa, wspólne zdjęcia. Jedyne czym się on fascynuje to widok mrożonego jedzenia różnego rodzaju, fotografie mrożonych posiłków. W ekstazę wprowadza go widok i zapach tych potraw, a także ich jedzenie czy też 3-minutowe podgrzewanie w mikrofalówce. Magazyny ze zdjęciami jedzenia trzyma skryte tak, jak nieraz mężczyźni ukrywają czasopisma z nagimi kobietami. Kobieta skarży się, że „jej chłopak jest uzależniony od mrożonego jedzenia”
W spocie pada określenie „frozeren food porn”. Odnosi się ono do zmysłowo sfotografowanego jedzenia, na widok którego cieknie ślinka. Tak też określane jest fotografowanie posiłków i zamieszczanie tych zdjęć w social mediach.
Spot w tej wersji nie może zostać wyświetlony podczas transmisji Super Bowl 3 lutego br. właśnie z powodu użytego w nim określenia „food porn”. Rzeczniczka firmy Kraft poinformowała, że od pewnego czasu firma prowadzi rozmowy ze stacją CBS, która będzie transmitować finał turnieju i reklama zostanie zmieniona. Ma pojawić się w wersji ocenzurowanej, 30-sek. Szczegółów dotyczących tego, co z niej zostanie usunięte nie podała.
Kraft wraz z reklamą uruchomił specjalną infolinię 1-83-FOODPORN, dzięki której dzwoniący mogą usłyszeć „ uwodzicielskie opisy pysznych mrożonych posiłków".
Kreację dla producenta wprowadzonej na rynek trzy lata temu marki mrożonek Devour przygotowała agencja David z Miami.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Reklama mrożonek Devour musi być ocenzurowana na Super Bowl, bo pada w niej określenie „porn” (wideo)