Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)
W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM.
Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe Eski Rock (Grupa Radiowa Time) były w sierpniu o 71,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Jedynki (Polskie Radio) - o 31,6 proc. wyższe. Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam więcej o 24,5 proc., TOK FM (Agora) - o 24,2 proc., a Eska Poznań (Grupa Radiowa Time) - o 20,3 proc. Natomiast przychody Trójki (Polskie Radio) wzrosły o 7,6 proc.
>>> Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka
Za to niewielkie spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET (Eurozet) oraz Eska Wrocław i Eska Warszawa - odpowiednio: 1,4, 1,2 i 5,4 proc. Natomiast RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż 36 proc. mniej niż rok wcześniej.
>>> Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych
| Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji) | ||
| WIRTUALNEMEDIA.PL | VIII.2012 | VIII.2011 |
| RMF FM | 49 337 140 zł | 77 146 270 zł |
| Radio ZET | 39 693 545 zł | 40 268 804 zł |
| Program III Polskiego Radia | 8 744 360 zł | 8 125 230 zł |
| Program I Polskiego Radia | 7 017 150 zł | 5 333 380 zł |
| Eska Wrocław | 4 776 440 zł | 4 832 394 zł |
| Eska Rock | 3 965 220 zł | 2 313 740 zł |
| TOK FM | 3 959 440 zł | 3 188 090 zł |
| Eska Poznań | 3 308 710 zł | 2 750 830 zł |
| Eska Warszawa | 3 207 160 zł | 3 388 660 zł |
| Eska Łódź | 3 090 916 zł | 2 481 780 zł |
| monitorowane stacje razem | 209 421 998 zł | 226 770 763 zł |
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)