Przegląd polskich reklam mundialowych
Mundial to nie tylko wielkie święto piłki nożnej. To również czas prawdziwych żniw dla marketerów, którzy będą walczyć o uwagę (i portfele) kibiców, masowo śledzących zmagania piłkarzy przed ekranami telewizorów i urządzeń mobilnych. Oto przegląd polskich kampanii reklamowych, przygotowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji.
Startujące 14 czerwca piłkarskie mistrzostwa świata Rosja 2018 to jedna z największych imprez sportowych na świecie. Dla reklamodawców to najgorętszy okres w tym roku - przed ekranami telewizorów, telebinów i na stadionach zgromadzą się miliony kibiców, dopingujących swoje reprezentacje narodowe. Polacy swoje zmagania na mundialu zaczynają meczem z Senegalem, we wtorek 19 czerwca. Grupowymi rywalami Polaków będą też Kolumbijczycy i Japończycy.
Wszystkie mecze mistrzostw transmitować będzie Telewizja Polska. Mecze zobaczymy w TVP1, TVP2 oraz na TVP Sport (na czas mistrzostw ten kanał będzie poświęcony tylko temu wydarzeniu). Rywalizację będzie można także śledzić na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Spotkania widzowie będą mogli także oglądać w jakości 4K - na nowym kanale TVP 4K (w ofercie nc+ i Orange TV), wybrane mecze pokaże Canal+ 4K Ultra HD (dla abonentów nc+).
TVP pokaże również zmagania Polaków w towarzyskim spotkaniu tuż przed mundialem - 12 czerwca zagramy z Litwinami. Finał mundialu 15 lipca, transmisja w TVP1.
Reklamodawcy od kilku miesięcy prowadzą intensywną komunikację związaną z mundialem. Wiele marek na swoich ambasadorów powołało naszych piłkarzy, trenera Adama Nawałkę bądź postacie kojarzone z piłką nożną (komentatorzy, działacze). W naszym zestawieniu prezentujemy telewizyjne kampanie reklamowe tematycznie poświęcone mundialowi. Nie ujmujemy zaś spotów, w których grają nasi piłkarze czy selekcjoner, ale motyw kampanii jest bez związku z mundialem.
Biedronka - Tomasz Zimoch i kibice
Orange TV - mecze w jakości 4K
STS- "Polacy jesteśmy z wami!"
LG OLED ThinQ AI z Jackiem Gmochem
PKN Orlen - "Kierunek Orlen" - mundialowa promocja
Neonet - „Oddajemy kasę za telewizory!”
Nc+ - oligarcha Iwan promuje mundial w 4K
Grupa Lotos - „Naj nie bierze się znikąd”
"Planeta Warka" i trener Adam Nawałka
LV BET - „Mundial sam się nie wygra” ze Zdzisławem Kręciną
Tyskie - „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo”
Harnaś - "Orły Harnasia"
Coca-Cola - "Gotowi na emocje"
Vision Express - "Mistrzowska Promocja"
Lotos - kampania z Kubą Błaszczykowskim
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Przegląd polskich reklam mundialowych