Przegląd bożonarodzeniowych reklam: IKEA, Coca-Cola, Pepsi, Ceneo, Plus, Allegro, Apple, Visa, Burberry (wideo)
Jak co roku marki ruszyły z reklamową ofensywą przed najgorętszym okresem sprzedażowym. Prezentujemy przegląd reklam świątecznych z Polski i z zagranicy.
Okres przed świętami Bożego Narodzenia to dla wielu branż najgorętszy czas w roku. Marki swoimi kampaniami starają się olśnić, zachwycić i zapaść w pamięć potencjalnym klientom. Choć jak zauważa Aleksander Babiński, junior social media specialist z agencji Kamikaze, są firmy, które celowo wręcz wycofują się nieco z reklam przed świętami. - Dobrym przykładem są szeroko rozumiane podróże. Jeśli reklama już się pojawia, to dotyczy okresu sylwestrowego. Wynika to właśnie z tęsknoty za spędzeniem czasu w domu - twierdzi Babiński.
Świąteczne reklamy - Polska
Avon - "Kisses for Christmas"
Kreacja: Avon Cosmetics Polska, Warsaw Creatives
W tym roku Avon zaprosił do świątecznej kampanii popularne małżeństwo celebrytów - Małgorzatę Rozenek-Majdan i Radosława Majdana. "Kisses for Christmas" składa się z pięciu spotów reklamowych, z których pierwsze emitowane są od 5 listopada.
Empik - "Żeby Cię lepiej widzieć"
Kreacja: Leo Burnett
Sieć sklepów Empik postawiło w tegorocznej reklamie świątecznej na motywy bajkowe. "Żeby Cię lepiej widzieć" opowiada historię kilkuletniej dziewczynki, ubranej jak Czerwony Kapturek. W roli Baby Jagi wystąpiła Helena Norowicz.
Zalando - „Święta. Zawsze modnie"
Kreacja: Wieden+Kennedy, Amsterdam
W międzynarodowej kampanii platforma zakupowa Zalando podkreśla, że w świętach liczy się przede wszystkim poczucie bliskości z innymi ludźmi, niezależnie od wieku, płci, koloru skóry.
Ceneo - Zosia odkrywa magię świąt
Kreacja: ASAP&ASAP Communication
W świątecznym klipie serwisu Ceneo rezolutna Zosia odwiedza fabrykę gwiazdkowych prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów.
IKEA - Magia na wyciągnięcie ręki
Kreacja: Saatchi & Saatchi IS
Magia jest motywem przewodnim świątecznej kampanii IKEA. Chłopiec dzięki swojej wyobraźni przenosi się na dwór królewski, w którym nie brakuje produktów IKEA. - Twórcy tym samym w prosty i symboliczny sposób przypominają nam o tym, że okres świąt to czas magiczny. Zaprezentowane zostają produkty Ikei, które z jednej strony dominują w warstwie obrazu, ale jednocześnie pozostają subtelne w przekazie fabularnym - ocenia tę kreację Milena Le Viet, social media manager z agencji Kamikaze.
Coca-Cola: "Podaruj Radość i bądź #jakMikołaj"
Kreacja: McCann Worldgroup
W świątecznej reklamie Coca-Coli nie zabrakło kultowej już czerwonej ciężarówki. W tym roku marka przekonuje, że warto dzielić się z innymi, dzięki czemu stajemy się Świętymi Mikołajami. Oprócz spotu, marka jak co roku zaprosiła gwiazdę specjalną do wykonania hitu "Coraz bliżej święta". Piosenkę wykonuje w tym sezonie Katarzyna Nosowska.
Play - Urszula Dudziak z córkami
Kreacja: Grandes Kochonos
Operator zaangażował do współpracy popularną artystkę Urszulę Dudziak, która razem z córkami wykonuje świąteczny hit „Driving Home for Christmas”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Przegląd bożonarodzeniowych reklam: IKEA, Coca-Cola, Pepsi, Ceneo, Plus, Allegro, Apple, Visa, Burberry (wideo)