Reklamy na NK.pl będzie sprzedawać firma jej byłych menedżerów
Sprzedażą reklam w portalu NK.pl zajmie się firma Admatica, założona i kierowana przez Pawła Petkowicza i Marcina Dobrzynieckiego, którzy wcześniej odpowiadali w serwisie za dział przychodowy.

Admatica będzie oferować reklamy na NK.pl w modelach RTB, audience buying i programmatic. Będzie proponować tę ofertę na zasadzie wyłączności przede wszystkim domom mediowym i ich klientom.
Portal zaczął współpracę z zewnętrznym brokerem po tym, jak jesienią ub.r. zlikwidował swój dział sprzedaży reklam, a także pion rozwoju i badań, zwalniając ich pracowników (przeczytaj o tym więcej).
>>> NK.pl straciła 5 mln użytkowników - najwięcej młodych, wykształconych i wielkomiejskich (analiza)
Założycielami i szefami Admatiki są Paweł Petkowicz i Marcin Dobrzyniecki, którzy poprzednio pracowali w NK.pl. Zajmowali się stworzeniem i zarządzaniem działem handlowym i business developmentu. W ostatnim okresie pełnili funkcje pełnomocników zarządu: Petkowicz - ds. przychodów i business development, a Dobrzyniecki - ds. przychodów i rozwoju.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Reklamy na NK.pl będzie sprzedawać firma jej byłych menedżerów
a czym różni się business development od rozwoju ??