Renault świętuje 120 lat Easy Life w kampanii agencji Publicis (wideo)
Koncern motoryzacyjny Renault w związku z jubileuszem 120-lecia istnienia rozpoczął kampanię wizerunkową, w której z jednej strony prezentuje dokonania marki, a z drugiej zwraca uwagę na innowacyjne rozwiązania i urodzinową ofertę samochodów. Przygotowały ją agencje Publicis Poland, Publicis Conseil i Publicis DWL.
Głównemu 30-sekundowemu spotowi telewizyjnemu towarzyszy spot 10-sekundowy, skupiający uwagę widza na specjalnej ofercie urodzinowej oraz zapraszający na Tydzień Łatwych Decyzji w salonach Renault w dniach 17-22 września.
Kreacje telewizyjne emitowane są w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Spoty radiowe wyemitują rozgłośnie: Program III Polskiego Radia, stacje z pakietu Zet Ekstra, Rock Radio oraz pakiet stacji RMF na Maxxxa. Przygotowane przez Publicis DWL działania internetowe zobaczymy na stronach serwisów: Onet, WP, Interia, Gazeta, w głównych portalach VOD TVN Player, Ipla, tvp.vod i YouTube, w aplikacji nawigacyjnej Yanosik oraz na portalach OtoMoto i OLX.
Kampanię na potrzeby rynku polskiego adaptowała agencja Publicis Poland, a oryginalnie przygotowała ją agencja Publicis Conseil.
Działania będą prowadzone w telewizji, prasie, radiu i Internecie. W tym ostatnim przypadku przy stworzeniu kreacji pracowała także agencja Publicis DWL.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Renault świętuje 120 lat Easy Life w kampanii agencji Publicis (wideo)