SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Renault w kampanii modelu R5ART łączy elektromobilność z miejską sztuką

Wraz z premierą Renault 5 E-Tech electric na polskim rynku marka Renault uruchomiła kampanię R5ART – kreatywny projekt promocyjny łączący sztukę muralową, design i nowoczesne podejście do komunikacji.  

mat.pras. mat.pras.

Efektem są trzy artystyczne murale: w Warszawie i Katowicach, a obecnie w Poznaniu. Każdy z nich to unikalna interpretacja Renault 5, stworzona we współpracy z artystami. Celem kampanii jest dotarcie do młodszych odbiorców i ukazanie miejskiego auta elektrycznego jako symbolu nowoczesności, wolności i indywidualizmu.

Miejskie murale, które mówią więcej

W Katowicach mural stworzył Adam Kosik – ilustrator, znany z łączenia realizmu architektonicznego z kolorystyczną fantazją. W projekcie znalazły się silne odniesienia do lokalnej tożsamości: „Spodek”, modernistyczna zabudowa i industrialne elementy kopalni. Lokalizacja muralu również nie była przypadkowa – znajdowała się w bezpośrednim sąsiedztwie wspomnianych miejsc, wpisując się naturalnie w tkankę miejską.

Z kolei w Warszawie i Poznaniu swoje kolorowe, dynamiczne projekty zrealizowała Ola Dobrzyńska – ilustratorka, znana z energicznych, kolorowych kompozycji. W Warszawie postawiła na ikonografię stolicy, m.in. Rotundę, Pałac Kultury i Nauki oraz słynną miejską palmę. W Poznaniu sięgnęła po lokalne motywy, takie jak renesansowy budynek ratusza, oddając ducha Starego Miasta w radosnej, wiosennej kolorystyce. 

Dołącz do dyskusji: Renault w kampanii modelu R5ART łączy elektromobilność z miejską sztuką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl