Zmiany w dziale marketingu Grupy Renault
Od 1 stycznia Grupa Renault wprowadza zmiany w dziale marketingu. Magdalena Porazińska, obecnie digital marketing manager East, awansuje head of marketing communication dla Polski i Krajów Bałtyckich (offline & online).

Magdalena Porazińska w Grupie Renault pracuje od 18 lat. Przeszła ścieżkę kariery od stażystki w dziale PR do managerki digital&CRM. Na tym stanowisku od 2018 roku odpowiada za wymienione obszary komunikacyjne dla marek Renault i Dacia w regionie Europy Środkowej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i kraje bałtyckie).
W nowej roli head of marketing communication prowadzi marketing dla marek Renault, Dacia, Alpine, Mobilize, Renew w Polsce i krajach bałtyckich.
To nie jedyne zmiany w dziale marketingu francuskiego producenta aut. Emilia Wilamowska, obecnie marketing communication manager East, obejmie rolę brand activation & deployment directora w zespole marketingu Renault w centrali firmy.
Stanowisko marketing communication manager EAST zostaje powierzone Monice Jastrzębskiej, obecnie advertising manager Poland & Baltic Countries.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Grupy Renault