Dacia ma nowe logo, stawia na elektromobilność
Należąca do Grupy Renault marka Dacia zaprezentowała prototypowy model SUV-a Bigster oraz nowe logo.
Nowe logo Dacii zostało przygotowane w nowoczesnym stylu - duże litery DC zapisano czarnym kolorem, pod nimi zaś widnieje pełna nazwa brandu. Postawiono na ostre, geometryczne kształty liter. Rumuńska marka całkowicie zrezygnowała ze znanej od lat stylistyki utrzymanej w kolorystyce srebrno-niebieskiej.

Na górze nowe logo Dacii, na dole poprzednia wersja
Zmiana w obszarze identyfikacji została zaprezentowana przy okazji ujawnienia planów Grupy Renault co do rozwoju Dacii. Strategia biznesowa „Renaulution”, rozpisana na 5 lat, zakłada utworzenia nowej jednostki biznesowej Łada. Ma ona ulepszać auta pod względem technicznym i zwiększać wydajność.
Dacia zapowiedziała także zupełnie nowy model auta z segmentu C - to SUV Bigster z napędem hybrydowym lub elektrycznym. Auto ma mieć 4,6 m długości - czyli prawie o 26 cm więcej niż popularny Duster.


Dacia Bigster
Dacia to kolejna marka motoryzacyjna, która odświeża wizerunek. Nowe wersje identyfikacji wizualnych zaprezentowały w ostatnich miesiącach KIA, General Motors, Nissan, Toyota czy Opel.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dacia ma nowe logo, stawia na elektromobilność