We Francji samochody Skody pojawiają się w reklamach konkurencji
Marka samochodów Skoda rozpoczęła we Francji kampanię, w której chce przekonać klientów do swoich samochodów, bo ci częściej sięgają po konkurencyjne marki. W jej ramach samochody Skody pojawiły się w filmach dotyczących francuskich marek samochodowych.
We Francji Škoda pozostaje daleko w tyle za niektórymi wiodącymi producentami motoryzacyjnymi, takimi jak Peugeot, Renault i Citroen - do nich należy prawie połowa rynku. Chociaż wszyscy myślą o tych markach, w przypadku Škody sprawa jest nieco bardziej skomplikowana.
Jak więc umieścić nową Škodę Fabię w kręgu zainteresowania Francuzów i sprawić, by stała się poważną alternatywą dla konkurentów?
Sposób na to znalazła agencja Track DDB odpowiedzialna za kampanię "Review Hacking”.
Kampanię, która opiera się na wykorzystaniu powszechnego od lat zjawiska - otóż decydując się na zakup samochodu, 80 proc. kupujących ogląda różne recenzje wideo, dema lub vlogi opinii, aby jak najwięcej dowiedzieć się o modelach, które są zainteresowani.
Dlatego Škoda we współpracy z Track DDB postanowiła zhakować proces zakupu, umieszczając nową Škodę Fabia w filmach, które generują większy ruch.
We współpracy z 3 influencerami z YouTube, którzy specjalizują się w recenzjach samochodów, marka zmodyfikowała istniejące wideo 3 konkurencyjnych modeli: Renault Clio, Peugeot 208 i Citroën C3 oraz dodała do nich billboardy nowej Škody Fabia.
Kampania pod tytułem „Review Hacking” ruszyła we Francji w czerwcu 2022 roku. Została stworzona dla marki Skoda przez agencję reklamową Track DDB.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: We Francji samochody Skody pojawiają się w reklamach konkurencji