Rezolutne dzieci w spocie Delecty na Dzień Babci i Dziadka (wideo)
Pod hasłem „Powiedz to na słodko” rozpoczęła się kampania marki Delecta, przygotowana przez agencję Opus B. Inicjuje ją spot z udziałem dzieci, przygotowany z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka.

W najnowszym spocie Delekty występuje szóstka dzieci, która odpowiada na pytania dotyczące swoich rodziców i dziadków. Najmłodsi oceniają m.in. różnice między najbliższymi czy zaznajomienie dziadków z nowymi technologiami.
Dwuminutowy spot emitowany jest od 15 stycznia w internecie. W ramach działań stworzony został specjalny landing page, na którym, oprócz wideo, znajdują się także przepisy na wypieki. W kolejnych odsłonach kampanii, filmom będą towarzyszyć konkursy. Wideo w skróconej wersji będzie promowane w formie pre-roll na YouTube i na faceboookowym profilu Delecty.
Za kreację kampanii odpowiada Opus B, a reżyserią spotu zajął się Aleksander Kropidłowski. Przy nagraniu pracowali również operator Dominik Danilczyk i producent Łukasz Sakiewicz.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rezolutne dzieci w spocie Delecty na Dzień Babci i Dziadka (wideo)