Riverwood wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska
Agencja doradztwa strategicznego Riverwood wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu Das WeltAuto, należącego do koncernu Volkswagen.
Do zadań agencji Riverwood będzie należało m.in: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, zaprojektowanie kreacji w kanałach digitalowych oraz salonach dealerów, planowanie mediów, działania w punktach sprzedaży, przygotowywanie kampanii pozyskujących leady czy akcji motywacyjnych skierowanych do sprzedawców.
Riverwood dla Volkswagen Group Polska
- Segment samochodów używanych jest dla nas bardzo istotnym obszarem rozwojowym. Szukaliśmy partnera, który nie tylko dostarczy rozwiązania kreatywne i wykonawcze, ale przede wszystkim wesprze nas w budowaniu długofalowej strategii rozwoju marki Das WeltAuto na polskim rynku. Agencja Riverwood przekonała nas swoim analitycznym i strategicznym podejściem oraz ogromną wiedzą z zakresu funkcjonowania rynku motoryzacyjnego w Polsce - komentuje Rajmund Nowacki, koordynator sieci dealerskiej Das WeltAuto.
Umowa została podpisana na 2 lata, z możliwością przedłużenia na kolejne.
Das WeltAuto to należący do koncernu Volkswagen program odkupu i sprzedaży samochodów używanych – zarówno z portfolio koncernu (Volkswagen, ŠKODA, SEAT, Volkswagen Samochody Dostawcze), jak i innych, takich jak BMW czy Mercedes. W jego skład wchodzi serwis internetowy oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Riverwood wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska