Robert Górski i Mikołaj Cieślak rozmawiają o obiedzie w reklamie Orange (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Orange, promująca ofertę podwojenia ilości gigabajtów na koncie w ramach doładowywania kart online. Przygotowały ją Leo Burnett Warszawa, Initiative, Busy Bee Film, Badi Badi, Lunapark.

W spocie reklamowym ambasadorzy marki - Robert Górski i Mikołaj Cieślak - dyskutują online o tym jaki obiad jest lepszy - taki samodzielnie przygotowany czy taki zamówiony? Bohaterowie zgadzają się w jednym: obaj zasłużyli na podwójną porcję – nie tylko posiłku.
Spot można oglądać od 29 maja w telewizji (TVN i stacje tematyczne TVN) i internecie. Będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Busy Bee Film. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek.
Za zakup mediów odpowiada Initiative.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mikołaj Cieślak rozmawiają o obiedzie w reklamie Orange (wideo)