Robert Górski i Mikołaj Cieślak rozmawiają o obiedzie w reklamie Orange (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Orange, promująca ofertę podwojenia ilości gigabajtów na koncie w ramach doładowywania kart online. Przygotowały ją Leo Burnett Warszawa, Initiative, Busy Bee Film, Badi Badi, Lunapark.

W spocie reklamowym ambasadorzy marki - Robert Górski i Mikołaj Cieślak - dyskutują online o tym jaki obiad jest lepszy - taki samodzielnie przygotowany czy taki zamówiony? Bohaterowie zgadzają się w jednym: obaj zasłużyli na podwójną porcję – nie tylko posiłku.
Spot można oglądać od 29 maja w telewizji (TVN i stacje tematyczne TVN) i internecie. Będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Busy Bee Film. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek.
Za zakup mediów odpowiada Initiative.
Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mikołaj Cieślak rozmawiają o obiedzie w reklamie Orange (wideo)