Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na kartę Robert Górski i Mikołaj Cieślak sprawdzają swoje umiejętności zjeżdżając na linie. Spot promuje ofertę 200 złotych na rozmowy przy zakupie startera. Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Badi Badi i Lunapark.

W role bohaterów reklamy ponownie wcielili się Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Ambasadorzy marki wybrali się do parku linowego, w którym podejmują się wyzwania – zjechania na tyrolce. Bohaterów łączy to, że w Orange na kartę wszystko mogą przegadać, w tym zachęcić kolegę do zjazdu.
Spot można oglądać w telewizji i internecie. Będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Film Produkcji. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda.
W jednej z ostatnich kampanii sprzed kilkunastu dni Orange przekonywał, jak ważny jest superszybki internet.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę (wideo)