Robert Lewandowski i inne gwiazdy Bayernu Monachium reklamują Lenor Unstoppables (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kapsułek zapachowych do prania Lenor Unstoppables (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem czołowych piłkarzy Bayernu Monachium, m.in. Roberta Lewandowskiego.

Spot pokazuje, jak zaraz po zakończeniu meczu na stadionie Bayernu Monachium czołowi zawodnicy tego klubu - Robert Lewandowski, Thomas Mlüler i David Alaba - uzgadniają z przeciwnikami wymianę koszulek. Jednak kiedy zaczynają zdejmować swoje trykoty, nie mogą się od nich oderwać - podobnie absurdalna sytuacja jest na konferencji prasowej.
Tajemnicę tego zachowania ujawnia pracownik klubu, który piorąc stroje piłkarzy, dodał perełki zapachowe Lenor Unstoppables. Reklama podkreśla, że pochłaniają one przykre zapachy i uwalnia intensywną, przyjemną woń, utrzymując ubrania w świeżości przez długi czas.
Tydzień temu ogłoszono, że marka Lenor Unstoppables została oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Współpraca ma zasięg międzynarodowy - działania reklamowe oparte na wizerunku czołowych piłkarzy Bayernu będą realizowane w wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Niemczech, Polsce i na Węgrzech.
W naszym kraju komunikacja będzie obejmowała m.in. telewizję. W spocie komentatorem jest dziennikarz Telewizji Polskiej Jacek Laskowski.
Perełki zapachowe Lenor Unstoppables - produkowane przez koncern Procter & Gamble - są w sprzedaży w 275-gramowych opakowaniach, sugerowana cena detaliczna opakowania to 25,99 zł. Produkt jest dostępny w czterech wariantach zapachowych: Fresh, Bliss, Lavish i Dreams.
Lenor Unstoppables to kolejna marka reklamowana w Polsce jako sponsor Bayernu Monachium przez piłkarzy tego klubu, na czele z Robertem Lewandowskim. Wiosną br. trwała kampania opon Goodyear, w połowie ub.r. wizerunki piłkarzy umieszczono na samolocie Lufthansy, klub podpisał też umowę z Hugo Bossem.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski i inne gwiazdy Bayernu Monachium reklamują Lenor Unstoppables (wideo)
Robert. Weź se usiądź już.