Rokmates bierze pod opiekę szóstkę influencerów
Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych – to Fizjotherapist, Bladii, Paula Mochtak, Jedynak Gotuje, Bartosz Kopica, Da Mian.
W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacje z twórcami internetowymi, wspierając ich rozwój oraz realizując z nimi kampanie dla marek z różnych segmentów tematycznych.
Artur Karapetyan, znany jako Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), to twórca treści związanych ze zdrowiem fizycznym. Gamingowy youtuber Paweł Diduszko, tworzący pod pseudonimem Bladii, ma 935 tys. subskrybentów na YouTubie. Publikująca treści lifestylowe Paula Mochtak ma 1,1 mln obserwujących na TikToku.
Poza wspomnianymi twórcami management Rokmates wzmocnili również kulinarni twórcy Dawid Jedynak (Jedynak Gotuje) i Bartosz Kopica, a także gamingowy youtuber Damian Gudaś (Da Mian).
Aktualnie Rokmates reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu różnych influencerów. Ponadto zespół agencji zrealizował kampanie z ponad 500 różnymi twórcami internetowymi, m.in. dla takich marek jak MSI, ING czy Speakly.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rokmates bierze pod opiekę szóstkę influencerów