Rokmates tworzy dwa nowe działy i zatrudnia nowe osoby
W agencji influencer marketingu Rokmates utworzono działy sales oraz marketing & strategy. Szeregi agencji zasilili Katarzyna Kowalewska, Michał Daszkowski, Karolina Pałka, Marlena Fac i Sylwia Rutkowska. Ponadto awansowali Krzysztof Sarna i Nikola Żybała.

Utworzony dział sales odpowiada za obsługę nowych klientów. Decyzja wynika w szczególności z rosnącej liczby zapytań ofertowych, co jest związane m.in. z dołączaniem kolejnych twórców do managementu agencji.
Budową nowego działu zajmuje się Katarzyna Kowalewska, która dołączyła do firmy jako head of sales. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży, które zdobywała przy sprzedaży usług w mediach i branży digital. Do tej pory w swojej karierze współpracowała m.in. z takimi firmami jak Henkel, Unilever, P&G, J&J, Lego czy Mattel, a także stacjami TVP, TVN i Polsat. Pracowała też przy tworzeniu strategii, realizacji działań marketingowych i kampanii PR-owych, a także jako copywriterka. Obecnie trwa rekrutacja do jej zespołu na stanowisko senior sales managera.
W strukturach firmy wyodrębniono także dział marketing & strategy, który będzie zajmował się tworzeniem strategii i kreacji dla klientów. Jego celem będzie też rozwój zintegrowanej strategii marketingowej agencji.
Zespołem będzie kierował Krzysztof Sarna, który objął funkcję head of marketing & strategy. Pracę w Rokmates rozpoczął w kwietniu 2024 roku jako senior strategy manager i do tej pory tworzył strategie dla stałych i nowych klientów. Do jego zespołu dołączył Wojciech Grzegorzyca, Senior Communications Manager, który odpowiada za komunikację agencji i wsparcie twórców w działaniach media relations. Planowany jest także dalszy rozwój tego działu.
Dwukrotne powiększenie zespołu
W ciągu roku liczba współpracowników Rokmates wzrosła ponad dwukrotnie – z 9 osób na początku 2024 roku do 20 osób obecnie.
– Bardzo się cieszę, że weszliśmy w nowy rok z powiększonym, jeszcze lepiej zorganizowanym i gotowym do działania zespołem. Ogromnie też satysfakcjonuje nas fakt, że praktycznie w ogóle nie rozstajemy się z członkami zespołu – to dowód na to, że tworzymy miejsce, w którym ludzie chcą pracować i się rozwijać. Kolejne rekrutacje to odpowiedź na rosnące potrzeby organizacji, a nie zmiany wynikające z rotacji, jak to ma miejsce w niektórych podmiotach. Jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i z ekscytacją patrzymy w przyszłość – komentuje Krzysztof Żyła, co-founder agencji Rokmates.
Dział account managementu wzmocnił Michał Daszkowski. Jako senior account manager odpowiada za koordynację realizacji większych kampanii dla klientów Rokmates. Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Lifetubie, gdzie odpowiadał m.in. za koordynację projektu Studia Tymbark dla Grupy Maspex czy współpracę z Biedronką. Później w zespole Network Managementu rozwijał sieć partnerską agencji.
W zespole influencer managementu na stanowisko influencer managerki awansowała Nikola Żybała, która pracuje w Rokmates od października 2023 roku. Na co dzień współpracuje z twórcami technologicznymi, lifestylowymi, sportowymi, a przede wszystkim filmowymi. Aktualnie jest menedżerką takich twórców jak GrafomanTV, Tomek Tomanek, Wiktoria Jaroniewska czy Paula Mochtak. Do tej pory realizowała projekty influencer marketingowe m.in. dla takich marek jak Multikino, x-kom czy MSI.
W roli influencer managerki dział ten zasiliła także Karolina Pałka. Odpowiada za współpracę m.in. z Karoliną Dobrowolską-Zrałką. W przeszłości pracowała w ClickInStory, gdzie realizowała kampanie z takimi twórcami jak Adam Mirek, Sztosiara, Natalia Skroczek, Karolina Zajas czy Dominik Gontarski. Współpracowała przy tym m.in. z markami Garnier, Netflix oraz Coca-Cola.
Stanowisko junior influencer specialist objęła natomiast Marlena Fac, która dołączyła do agencji w październiku. Wcześniej w ramach stażu była odpowiedzialna m.in. za nawiązywanie kontaktów z nowymi twórcami oraz koordynację ich działań w ramach kampanii, w tym za realizację współprac dla marki MSI. Obecnie do jej zadań należy m.in. poszukiwanie nowych twórców internetowych z potencjałem i koordynacja kampanii z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Rokmates tworzy dwa nowe działy i zatrudnia nowe osoby