Roman Dudziński digital directorem w Carat Polska
Roman Dudziński, dotychczasowy digital development manager w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) awansował na digital directora. To nowe stanowisko w agencji.
Jako digital director Roman Dudziński skoncentruje się na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, wsparciu wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów digital oraz dalszym rozwoju platformy „d2: dentsu digital”.
Roman Dudziński pracuje w Carat od 2016 roku. Wcześniej był związany z domami mediowymi Media Direction OMD oraz Zenith (Publicis Media). Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: technologia (Microsoft), odzież (adidas), FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), motoryzacja (grupa PSA), FMCG (grupa Barilla) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini).
Pełniąc rolę digital leada kreował komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online oraz tylko w digitalu.
Jest trenerem programu IAB Dimaq i nadzoruje proces tej certyfikacji w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Należy także do rady programowej tegorocznej edycji Forum IAB.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Roman Dudziński digital directorem w Carat Polska