Ruszył przetarg na kampanię polskiej wołowiny i wieprzowiny za 2,3 mln euro
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ogłosiły przetarg na przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację dwuletniej kampanii promującej polską wołowinę i wieprzowinę na wybranych rynkach zagranicznych.
Kampania, o roboczym tytule „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”, ma promować świeżą, schłodzoną i mrożoną wołowinę i wieprzowinę z Polski oraz przetwory spożywcze na bazie tych produktów w Singapurze, Tajwanie, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanie. Będzie obejmować m.in. emisję spotu, stronę internetową, organizację eventów na rynkach docelowych oraz obecność na odbywających się tam targach (wraz z odpowiednimi materiałami promocyjnymi i gadżetami).
Początek akcji jest planowany na drugą połowę lipca br. Budżet wynosi 2,34 mln euro netto.
Do udziału w przetargu zapraszane są agencje, które w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowały chociaż jedną kampanię dla branży spożywczej o budżecie minimum 3 mln zł, taką z eventami za granicą dla 80 lub więcej osób, oraz taką trwającą przynajmniej rok.
Wadium wynosi 50 tys. zł. Oferty można składać do 29 czerwca. Na ocenę każdej po połowie złożą się ocena kreacji oraz efektywności kosztowej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na kampanię polskiej wołowiny i wieprzowiny za 2,3 mln euro