Rymowanka w przymierzalni reklamuje rok darmowych rozmów w Plusie na Kartę (wideo)
14 stycznia startuje kampania reklamująca wprowadzoną właśnie w Plusie na Kartę ofertę obejmującą rok darmowych rozmów z numerem z dowolnej sieci. Akcję przygotowały firmy 303 i Media Direction.
W nowej kampanii Plusa występuje trzech mężczyzn znanych z poprzednich kampanii sieci. Tym razem zaskakują kobietę w przymierzalni i w rymowany sposób przedstawiają nową ofertę w Plusie na Kartę: rok darmowych rozmów z wybranym numerem z dowolnej sieci komórkowej (zobacz szczegóły tej oferty).
Akcja reklamowa od 14 stycznia będzie prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację kampanii przygotowała agencja 303, spot telewizyjny nakręcił Tomek Augustynek, a wyreżyserował Michał Sabliński.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rymowanka w przymierzalni reklamuje rok darmowych rozmów w Plusie na Kartę (wideo)