Sally Hansen z kampanią o roli kobiet we współczesnym świecie
Rusza kampania marki kosmetycznej Sally Hansen (Coty), stawiająca pytania o rolę kobiet we współczesnym świecie. Akcję pod hasłem „Shetopia” przygotowały They.pl, Kamikaze i Zenith Optimedia.
Akcja „Shetopia” wpisuje się w model komunikacji marki Sally Hansen, stworzonej dla kobiet silnych, niezależnych i pewnych siebie. Kampania ruszyła 28 listopada i potrwa do połowy grudnia. Ma wywołać dyskusję na temat roli kobiet we współczesnym świecie.
- W tej kampanii chcemy również przełamać pewne stereotypy panujące w branży beauty i pokazać, że każda kobieta ma prawo być piękna na własnych zasadach. Nie chcemy pokazywać jak powinno wyglądać piękno, ale zachęcić nasze konsumentki, aby to one definiowały czym piękno jest dla nich - komentuje Agnieszka Majewska, dyrektor marketingu Coty Consumer Beauty na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Akcję zaplanowano wyłącznie w digitalu - obejmuje reklamy wideo, działania na YouTube, Facebooku, Instagramie i stronie internetowej. Dodatkowo w kampanii biorą udział influencerki - Anna Wędzikowska, Areta Szpura, Mrs Polka dot, które pojawią się w krótkich filmach wspierających akcję.
Za stworzenie treści na potrzeby kampanii odpowiada They.pl, w social media działania wspiera agencja Kamikaze. Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sally Hansen z kampanią o roli kobiet we współczesnym świecie