Samsung nawiązuje współpracę z Netfliksem, aby odtworzyć uniwersum „Squid Game”
Firma Samsung ogłosiła, że została oficjalnym partnerem imersyjnego wydarzenia Netfliksa pt. „Squid Game: The Trials”. Wykorzystując technologię Samsung, planowane wydarzenie oferować będzie jedną z najbardziej angażujących i interaktywnych form rozrywki.
Fani serialu Netfliksa „Squid Game” oraz programu „Squid Game: The Challenge” mogą zarejestrować się na wydarzenie, podczas którego zostaną oprowadzeni po kultowych planach filmowych i będą mogli wziąć udział w rozgrywkach zaczerpniętych i zainspirowanych tymi produkcjami. Nowy format „Squid Game: The Trials” jest obecnie otwarty dla odwiedzających w Los Angeles, a w 2024 roku ma się pojawić także w różnych miastach na całym świecie.
– Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością współpracy z Netfliksem, dzięki której możemy oferować najlepsze doznania rozrywkowe w branży – powiedział Cheolgi Kim, EVP & Head of Sales and Marketing of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki zachwycającej jakości obrazu na telewizorach Excellence Line Neo QLED 8K fani i uczestnicy będą mogli zanurzyć się w otoczeniu i stworzyć niezapomniane wspomnienia.
Format „Squid Game: The Trials” wykorzystuje najnowsze telewizory i urządzenia mobilne Galaxy do różnych gier indywidualnych, aby zapewnić imersyjne wrażenia. Uczestnicy będą poruszać się po strefach doznań, w których znajdować się będą flagowe telewizory Samsung, takie jak: Excellence Line Neo QLED 8K, Neo QLED 4K i The Frame. Urządzenia rozmieszczono w ten sposób, aby zwiększyć emocje oraz poziom ekscytacji rozgrywkami.
Na wejściu najbardziej ekskluzywny telewizor Excellence Line Neo QLED 8K wita gości, wyświetlając zwiastun „Squid Game: The Challenge”. Model ten został stworzony z myślą o najbardziej wymagających widzach i łączy wysoką jakość obrazu oraz spektakularny dźwięk z minimalistycznym designem.
Odwiedzający mogą także korzystać z najnowszych mobilnych innowacji Samsung, wykorzystując smartfony Galaxy Z Flip5 i Galaxy S23 Ultra. Samsung zapewnia możliwości poznania najbardziej aktualnych technologii poprzez łączenie ich najważniejszych funkcji z najbardziej pamiętnymi scenami ze „Squid Game”. Podczas rozgrywki w najbardziej kultową grę z serialu „Squid Game”, czyli „Czerwone, zielone”, smartfon Galaxy S23 Ultra zapisze najważniejsze momenty wydarzenia w trybie Hyperlapse i na zdjęciach o wysokiej jakości.
Po zakończeniu gry uczestnicy mogą udać się do pokoju VIP, w którym będą śledzić trwające wyzwania na 85-calowym telewizorze The Frame. Dzięki technologii matowej powłoki ekranu będą mogli w pełni zanurzyć się w oglądanych treściach. Te niezwykłe wrażania wizualne pomogą odwzorowywać atmosferę panującą w kwaterze Lidera serialu „Squid Game”.
Fani uniwersum „Squid Game” mogą znaleźć więcej informacji i kupić bilety na wydarzenie „Squid Game: The Trials” w Los Angeles na stronie Netfliksa lub poprzez Ticketmaster.com. Szczegóły wydarzenia w pozostałych miejscach na świecie pojawią się w najbliższym czasie.
Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie br. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.
W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Samsung nawiązuje współpracę z Netfliksem, aby odtworzyć uniwersum „Squid Game”