Samsung planuje przetargi na obsługę komunikacyjną
Samsung Electronics Polska wysłał wybranym agencjom zapytania dotyczące chęci udziału w dwóch przetargach. Zakres pierwszego obejmie obsługę w social mediach, drugiego zaś - public relations.
- Na tym etapie nie chcemy przekazywać dalszych szczegółów - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Electronics Polska.
Ostatnio w kampanii reklamowej Samsunga wystąpił raper Wojtek Sokół. Spoty z jego udziałem, emitowane na YouTube i Facebooku, promują fotograficzne możliwości smartfona Galaxy S20 Ultra. Kampanię przygotowały VMLY&R (kreacja, digital), d*fusion communication (PR) oraz dom mediowy Starcom.
W 2019 roku spółka Samsung Electronics Polska osiągnęła wzrost przychodów o 6,9 proc. do 6,88 mld zł oraz zysku netto ze 142,2 do 155,7 mln zł. Firma zatrudnia 1,8 tys. osób, jej przychody ze sprzedaży sprzętu poszły w górę o 16 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Samsung planuje przetargi na obsługę komunikacyjną