Samsung wybiera w przetargu agencję do obsługi social media, zlecenia broni VML
Samsung Electronics Polska rozpisał przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi kanałów mediów społecznościowych. Obecnie pracami w tym zakresie zajmuje się VML Poland.
Samsung planuje rozstrzygnąć postępowanie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy, w zależności od tego w ile etapach będzie ostatecznie przeprowadzone (jednym czy dwóch). Marketer zaprosił do przetargu 12 agencji, w tym obsługującą go VML Poland. Przedstawiciele firmy nie wykluczają zmian w komunikacji Samsunga w social mediach w następstwie wyników przetargu.
VML Poland współpracuje z marketerem od końca 2016 roku. Zakres współpracy obejmuje promocję wybranych kategorii produktowych oraz marki Samsung w kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Samsung wybiera w przetargu agencję do obsługi social media, zlecenia broni VML