Samsung reklamuje Galaxy Note 3 i Galaxy Gear na cyfrowych wyświetlaczach (wideo)
Firma Samsung Electronics wykorzystuje cyfrowe wyświetlacze umieszczone w rozpoznawalnych miejscach Nowego Jorku, Londynu, Amsterdamu, Mediolanu i Singapuru do prezentowania serii krótkich filmów promujących najnowsze urządzenia mobilne z rodziny Galaxy, w których artyści wykonują swoje dzieła z papieru.
W każdej z lokalizacji wyświetlany jest inny film przedstawiający rozkładaną książeczkę inspirowaną lokalnym kolorytem danego miasta. Spoty obrazują możliwości phabletu Galaxy Note 3 i zegarka Galaxy Gear, a wśród demonstrowanych funkcji znajdują się m.in. Air Command, Action Memo i S Finder.
Filmy zostały nakręcone przez 5 artystów tworzących swoje prace w papierze: Benję Harneya, Davida A. Cartera, Marion Bataille, Maeve Clancy i Ji Won Shin.
Spoty będą pokazywane do końca br. na wyświetlaczach ulicznych w Nowym Jorku, Londynie, Amsterdamie, Mediolanie i Singapurze.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje Galaxy Note 3 i Galaxy Gear na cyfrowych wyświetlaczach (wideo)