Santander Leasing zatrudnił agencję Ro
Santander Leasing z nową agencją PR. Przetarg wygrała agencja Ro.

Santander Leasing dołącza do grona klientów Ro. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i realizację działań komunikacyjnych marki – od koordynacji kampanii medialnych i marketingowych, przez nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, po szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych.
Agencja zajmie się min. tworzeniem i dystrybucją kluczowych komunikatów, wzmacnianiem eksperckiego wizerunku przedstawicieli firmy oraz obsługą biura prasowego. Ro przejmie także odpowiedzialność za działania w social mediach, dbając o konsekwentny i angażujący przekaz dostosowany do różnych grup odbiorców oraz kanałów komunikacji.
Projekt poprowadzi zespół: Agnieszka Wrońska, strateżka komunikacji, zadba o spójność i efektywność projektu, a Małgorzata Szelhaus, nowa członkini Ro, przejmie koordynację bieżących działań. Za media społecznościowe odpowiada kilkuosobowy zespół social media, a nadzór nad całością sprawuje Magdalena Mikulska, partner Ro.
Dołącz do dyskusji: Santander Leasing zatrudnił agencję Ro