SAR i ProMarka chcą jednego standardu badań internetu
SAR i ProMarka wystosowały apel o opracowanie jednolitego standardu badań internetu w Polsce. Organizacje uczestniczą w konsultacjach branżowych prowadzonych przez PBI.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka podczas spotkania grupy klienckiej – w ramach trwających konsultacji branżowych PBI nad standardem badań internetu w Polsce – zaapelowały o stworzenie jednolitej metodologii tego pomiaru. Zdaniem organizacji i skupionych w nich firm badanie internetu powinno być reprezentatywne dla całego rynku i uwzględniać jego potrzeby. „W czasie kiedy decydują się założenia metodologiczne badania, całe środowisko powinno uczestniczyć w wypracowaniu nowego standardu oraz regulacji związanych z kontrolą wyników badania” – napisali autorzy apelu. Nawiązali w ten sposób do inicjatywy, w ramach której około 20 podmiotów, m.in. Nasza-klasa.pl, GG Network, Axel Springer Polska, Redefine, IDMnet i ARBOinteractive, pracuje nad nową metodologią tego pomiaru niezależnie od Polskich Badań Internetu.
Tymczasem PBI informują, że w ramach konsultacji branżowych kończą się już prace grup roboczych panel i site-centric. Natomiast uczestnicy pozostałych są w trakcie precyzowania postulatów, w oparciu o które ma być wykonywany pomiar sieci w naszym kraju. Konsultacje zakończą się sformułowaniem oficjalnego dokumentu zawierającego oczekiwania całej branży w stosunku do standardu badań internetu w Polsce.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: SAR i ProMarka chcą jednego standardu badań internetu