Sara James polską ambasadorką Equal Spotify Global
Sara James została globalną pierwszą polską ambasadorką programu Spotify Equal i najmłodszą w historii w tym gronie. Z tej okazji ukazał się pierwszy w całości anglojęzyczny utwór wokalistki – „My Wave".
Dołączająca do inicjatywy Spotify Equal Global w czerwcu 14-letnia Sara James będzie pierwszą z Polski i najmłodszą ambasadorką programu w historii.
Sara James dała się poznać szerokiej publiczności dzięki wygranej w 4. edycji programu telewizyjnego „The Voice Kids" oraz zajęciu drugiego miejsca w finale Eurowizji Junior w 2021 roku.
Sara James na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku
1 czerwca, czyli w dniu dołączenia Sary James do programu Spotify Equal, ukazał się także jej najnowszy singiel „My Wave", który jest pierwszym w całości anglojęzycznym utworem wokalistki. W tym miesiącu jej wizerunek pojawi się również na okładce globalnej playlisty Equal oraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku.
– To niesamowite, że dostałam szansę reprezentowania tak fantastycznej inicjatywy jak Spotify EQUAL. Równouprawnienie i wspieranie kobiet to dla mnie wyjątkowo ważny temat – dzisiejsze czasy są ciężkie, ze względu na presję, oczekiwania, rywalizację z jaką musimy mierzyć się na co dzień, dlatego to niezwykle istotne, aby podkreślać siłę kobiet i walczyć o to by ta siła była dostrzegana i doceniana – komentuje swoje dołączenie do grona ambasadorek equal Sara James.
Do tej pory w akcji Spotify Equal udział wzięły Sarsa, Daria Zawiałow, Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Natalia Szroeder. Kampania Spotify Egual ruszyła wiosną ubiegłego roku.
Equal Music Program ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sara James polską ambasadorką Equal Spotify Global
i nie zapomnij, ż Polacy ci uciskają, bo biała jesteś i niepolska :P